Reklamacije
Reklamacije
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nam odmah pošaljete e-mail na b2b@uni.rs sa:
- Brojem primljene Račun-otpremnice
- Imenom i prezimenom
- Kontakt telefonom
- Razlogom odbijanja pošiljke
U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem toku reklamacije, tj. zamene.
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim ili telefonskim putem, odgovorćemo vam na izjavljenu reklamaciju tj. zamenu i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste (izuzetak su nameštaj i tehnička roba, kada je rok za rešavanje reklamacije 30 radnih dana).
Prilikom rešenja Reklamacije, ukoliko je odobrena, imate mogućnost:
- Zamene za isti proizvod
- Zamene za drugi proizvod
- Povrat novca
Pravo na reklamaciju imate, od trenutka isporuke pošiljke, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Sl glasnik RS 62/20144)
Prilikom evidendiranja Vaše Reklamacije, na mail će Vam biti poslata Dokumentacija vezano za povrat robe koju reklamirate. U pitanju su dokumenta POVRATNICE ili dokumentacija za POVRAT NOVCA koja će se u našem sistemu voditi pod određenim rednim brojem.
U obavezi ste da navedenu:
- dokumentaciju odštampate,
- popunite,
- spakujete sa Račun-otpremnicom i robom koju reklamirate.
U skladu sa dogovorom sa našim sektorom reklamacija o vremenu preuzimanja pošiljke od Vas, pošiljku će preuzeti kurirska služba City Express o trošku Univerzal d.o.o. Novi Sad. Tek kad se pošiljka sa reklamiranom robom vrati, ukoliko je reklamacija odobrena i opravdana, biće Vam odgovoreno u skladu sa Vašim zahtevom za rešenje Reklamacije:
- Zamenom za isti proizvod
- Zamenom za drugi proizvod
- Povratom novca
U svakom momentu možete dobiti pomoć i informaciju od naše korisničke podrške putem telefona +381 (21) 6403 211.
Reklamacije zbog nesaobraznosti robe
Postupak reklamacije proizvoda zbog nesaobraznosti ugovoru, koja se pojavi u roku od dve godine od dana isporuke proizvoda potrošaču, se vrši na način opisan u delu „Uslovi korišćenja i prodaje“.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavestite telefonom ili putem e-maila na office@uni.rs.
NAPOMENA:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste i sa uslovima reklamacije.